streda 4. marca 2015

DOMÁCI CHLIEB

V poslednom čase čoraz častejšie pečiem chlebík. Vyskúšala som už viac receptov, ale momentálne vedie tento. Robievam naraz z 1 kg múky, t.j. dva menšie chlebíky, lebo keď je čerstvo upečený, tak jeden z nich za deň padne. :):):) Dávam do cesta nielen orechy, ako je v recepte, ale aj rôzne semienka, slnečnicové, ľanové.....







A keď sa taký čerstvý, voňavý chlebík natrie maslom a domácim džemom :):) :).......to je pochúťka :):)...



Dnes som si kúpila pre radosť zvonček...

... minulý týždeň brečtan ...

Prajem pekné dni.

 Ahoj

Dana



10 komentárov:

  1. Dano, krásné kytičky! A ten chleba mě dostal. Hlavně, jak je namazaný máslem a marmeládou.Úplně jsem na něj dostala chuť. Krásný večer! Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ... na domáci chlebík tiež nedám dopustiť ... pečiem rôzne ... kváskové i z kvasníc ... v rúre i v domácej pekárni ... tie tvoje sú parádne a fotka s namazaným džemom vyvoláva u maňa Pavlov syndróm ... (myslím že tak sa tomu hovorí ... ) :)))) asi si idem namazať ... práve som dopiekla pletenky ... :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, Pavlov reflex:):):) Aj tie Tvoje pletenky, čo som skúšala, boli výborné veru. :):) Ahoj. Dana

      Odstrániť
  3. Mňam, mňam, ten vyzerá chutne, masielko a džemik, to by bolo :-)))
    Ja teraz pečiem menej, ale asi zas začnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru začni, Danka. Domáce je domáce. :):) Ahoj. Dana

      Odstrániť
  4. Vypadá dost dobře..Vidím , že máš taky ráda květiny....,?Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ilonka, ja som proste kvetinový maniak. :):):) Cau. Dana :):)

      Odstrániť
  5. no ja úplne tiež hneď by som si ho dal na ranajky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasné. A máme aj iné lekváriky. :):):):) Pá

      Odstrániť