piatok 30. októbra 2015

A včera sme boli pozrieť, či nerastú rýdziky. A veru rastú... :):):) Krásne, mladučké, nečervivé. :)



... na polievku...


...aj do pár pohárikov zavariť...(najprv treba povariť v slanej vode chvíľku)


...a na platničke pečené, mňáááám...


A ešte zostalo aj na zajtra. :)

Prajem krásny víkend. :)

Ahoj

Dana


3 komentáre:

  1. No krásne ste nazbierali Danka ...
    Rýdziky mám veľmi rada ... vracajú ma do detstva, nezabudnem na tä ohromnú vôňu pečúcich sa hríbíkov priamo na sporáku ... a potom už len posoliť a vycucať šťavičku ... :))) Aj zavarené na kyslo sú vynikajúce ...
    Dani, maj sa dobre, pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hihihi, presne na to, čo Laura, som si spomenula pri pohľade na ne :-)
    Ja som to poznala v detstve na nedeľnej návšteve v Terchovej pri tete.
    Chutili!
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fantastickeeeeee...perfektný úlovok. Ja ich nakladam v octovom náleve. Ešte som neskúšala ich takto piecť, hmmm, ak ešte najdeme skúsim :-)

    OdpovedaťOdstrániť