štvrtok 19. februára 2015

LÍSTKOVÝ KOLÁČ S RICOTTOU

Mala som v chladničke ricottu, ktorá sa už dlhší čas na mňa usmievala a bolo ju treba pomaly zužitkovať. Ako? Našla som na internete veľmi jednoduchý a rýchly recept na slaný koláč. O nejakom kuchárskom umení sa tu nedá hovoriť. :) :) :) Ale bol naozaj veľmi chutný. Recept je tu .

Po vytiahnutí z rúry vyzeral takto:


Po posypaní rukolou takto:

Po piatich minútach takto:

Po desiatich minútach takto :) :):

A pritom sme boli na to len dvaja jedáci. :) Namiesto parmskej šunky, ako je v recepte, som dala oravskú slaninku.

Na záver trošku hudby. :):):)


Pekné dni prajem.

Ahoj

Dana

8 komentárov:

  1. Tvoj koláčik vyzerá úžasne ... určite lepšie ako originál ... :))) A príbeh si zdokumentovala na jednotku ... :))) Ricottu ešte mám, urobím ho tiež ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pochvala od takej skúsenej a skvelej kuchárky ma veľmi teší. Díky moc. Ahoj. Dana :):):)

      Odstrániť
  2. Souhlasím, vypadá to lákavě...Musím vyzkoušet...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tam sa Ti nemá čo nepodariť. :):) Ďakujem. :) Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, dík za nápad! Určite urobím. Nemám doma ricottu, tak až keď kúpim. Lístkové mám také už vyvaľkané. A piekla si cesto podľa pôvodného receptu na dvakrát? Zdá sa mi to čudné, ja by som to naraz urobila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, robila som to na dva krát, ako je v recepte. Možno by sa to cesto pod ricottou neprepieklo a ostalo mazľavé, keby sa tam dala hneď. Alebo možno cesto potrebuje 20 min. a ricotta by 20 min. nezniesla. :):) Ja keď som to po 10. minútach vytiahla z rúry, bolo to ako pampúch. :):) Ale odvážne :) som tam dala to čo treba, ono to spľaslo a výsledok bol výborný. :):) Cesto som mala tiež to vyvaľkané. Ahoj. Dana :):)

    OdpovedaťOdstrániť