streda 31. augusta 2016

               Skúšala som sušiť rajčiny. Na internete a blogoch je veľa receptov, tak som to nejak skombinovala...
Najskôr som cherry rajčinky poprekrajovala na polovičky a uložila na plech. Na dva plechy. :)


Posypala som soľou a bazalkou, pokvapkala olivovým olejom a sušila.... Kombinácia rúra + slniečko. Ale väčšinou slniečko. Jeden celý deň boli na slnku a deň predtým som to kombinovala s rúrou, lebo slnko nesvietilo poslušne. :)
Po 2-och dňoch vypadali asi takto...

Nálev som odkukala od Mery . :)Pozdravujem. :)Olej som však ja dala olivový.
Do pohárov som ešte pridala bylinky, cesnak, slnečnicu a všetko zaliala spomínaným olejom.




Ešte som ich nekoštovala, ale isto budú dobré.:)

A keď som pri tom sušení, tak ešte predtým sme boli na hríby a veru sme aj našli dosť. Na jednom mieste. To sa mi ešte nestalo. :)




Krásne boli ,zdravé, vôbec neboli červivé.


A zopár aktuálnych záhradných na záver,,,










Ďakujem pekne za komentáre k predchádzajúcim príspevkom.
Prajem krásne dni. :)

Ahoj

Dana :)


5 komentárov:

  1. Ja som robila vlani, ale z kupovaných, podľa lauri a boli výborné!
    Máš ich veľmi pekné, a huby, ťo budem hovoriť, keď ja som si minule doniesla jednu a hneď som dala na blog :-)))
    Dobrý "úlovok" to bol!
    No a záhrada, to sa opakujem neviem koľký raz: nádhera!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rajčinky vyzerajú veľmi chutne ... :) Ja som tento rok nesušila ... akosi rýchlo rastliny podľahli plesni ... odolali len cherry rajčinky ...
    Hríby sú krásne, radosť chodiť po lese ... :))))
    Danka, pozdravujem .... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, rajčátka vypadají parádně. já jsem je jednou sušila, ale nebylo to vůbec ono.
    hříbky parádní, u nás taky rostou, ale je v nich hooodně červíků Pepíků :-)
    Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. VŠECHNO VYPADÁ DOBŘE!DOBROU CHUT..ILČA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná úroda rajčat i hříbků, až se podzim zeptá... ty budeš připravená :-)
    Hezký večer přeji. Jana

    OdpovedaťOdstrániť