pondelok 27. marca 2017



Tulene, tučniaky, ryby, rybky.......v  AKVARIET I BERGEN .


















...pirane..


...a my sme sa nebáli veru ich:):):)...





...žraloka, toho sme sa báli :):)...

















Ja ďakujem Vám, ktorí ste si pozreli moje nórske príspevky a poprípade nechali aj nejaký komentár. Ďakujem veľmi pekne. :)

Prajem krásne dni.

Ahoj

Dana

A ešte jedna s tučniakom. Dreveným... :):):)


A posledná s nebezpečným medveďom. Vypchatým....:):):):)



3 komentáre:

  1. Krásná zvířátka a ty barevné rybičky - nádhera.
    Hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No supeeeer! Danka, ja by som sa bála viacerých zvieratiek, nielen žralokov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vždy si rada pozriem tvoje fotky z ciest ... a páči sa mi, že sa zameriavate na severné krajiny ... :) prajem vám obom ešte veľa takých zážitkov ... L.

    OdpovedaťOdstrániť