streda 19. apríla 2017


Tortilly

Možno poznáte, možno nie. Ja som tento recept odkukala :) opäť od Annabel Langbein na TV Mňam.

Suroviny:
3,5 H hl. múka
1 KL soľ
0,5 KL prášok do pečiva
0,5 H olej (neutrálnej chuti)
1 H horúca voda.                                                                                         H=hrnček

Vypracujeme mäkké, pružné cesto. Necháme 15 min. odpočívať.
Rozdelíme na 16 častí, vyvaľkáme úplne natenučko.
Na suchej panvici, na miernom ohni opekáme cca 1 min. z každej strany. Aj menej.






... výborne chutili ako príloha k mexickému ragú...











Prajem krásne dni. :)

Ahoj

Dana:)


10 komentárov:

  1. Dal a by som si, vyzerá to s tým ragú veľmi veľmi jedlo!
    A tulipánik možno dnes aj so snehom, myslím, že na celom SK straší :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danko, vypadá to skvěle. Moc mě to láká, jen se bojím toho smažení na suché pánvi. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivanka, je to celkom v pohode. Pri rozvaľkávaní sa doska nemúči (ja som rozvaľkávala na silikónovej podložke), takže múka sa na panvici nepripaľuje. V ceste je dosť oleja, takže sa to nelepí ani náhodou.A ide to rýchlo, stojíš pri tom a sleduješ. A keď sa aj trošku tá bublinka niekedy pripálila, vôbec nám to nevadilo. Oni sú také chrumkavé, výborné. Ahoj. D. :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Hallo Doris. !
      Hmm .. = keine Sprachbariere. :-D
      D. :)

      Odstrániť
  4. Ale to vypadá dobře. Recept si opíšu a vyzkouším.
    Dani, přeji krásný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Dáška. Skús. :) Ja som robila 2 x a určite ešte budem. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť