štvrtok 11. mája 2017

CALABRIA -pokračovanie

Pentedattilo - mesto duchov
Nachádza sa 250 m n.m na Monte Calvario, skale, ktorá pripomína päť prstov- odtiaľ názov.
Malebné mestečko bolo ťažko poškodené pri zemetrasení v r.1783, čo spôsobilo migráciu veľkej časti obyvateľov. Úplne neobývané v r.1960-1980.
























Capo Vaticano
Prekrásne zátoky, pláže, tyrkysové more. Pláže boli vyhlásené za najčistejšie v celej Európe.









...je odtiaľ výhľad na Liparské ostrovy - je ich trošku vidno vzadu, bolo to foto proti slnku...


...salámovo-cibuľový pomarančovník :)...


...tento veselý Kalábrijčan tam predával všetko možné, rád sa so mnou odfotil a hneď mi dal na hlavu svoj kalábrijský klobúk s dvomi červenými brmbolcami:):)...


...sme si od neho kúpili ovocie, ale také úúúžasne šťavnaté pomaranče som v živote nejedla...

Prajem krásne dni.

Ahoj

Dana


5 komentárov:

  1. Opět nádhera, tam by se mi taky líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, krása!
    Ale tie klobásy visiace na strome, to ma dostalo :-)
    I keď foto s predavačom parádnych pomarančov je krásna, ja by som klobásovému stromu neodolala :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, to je nádhera, krásná místa a ty pláže. Wau.
    Přeji krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fantastickeee...tiez by sa mi pacil taky salámovo-cibuľový pomarančovník v zahrade :)

    OdpovedaťOdstrániť