nedeľa 10. decembra 2017


2. adventná nedeľa

...v utorok sme sa pripravovali na Mikuláša...





...vo štvrtok sme boli v rozprávkovom lese :)...























...vrchol-Považský Inovec...


...výhľady z rozhľadne na Inovci boli vďaka inverzii prekrásne (vzadu trčia, keď zaostríte, zasnežené  fatranské vrcholky)...








...dnes-nedeľa, mi to miestami pripomínalo predjarie, slniečko svietilo, sneh sa topil...








...vzadu omrazené pohorie Vtáčnik...





...rozhorela sa druhá...


Pokojný druhý týždeň adventný.

Ahoj

Dana


3 komentáre:

  1. Danka, medovníčky srdiečka som tiež vždy robievala s chlapcami na Mikuláša, vtedy má muž narodeniny a 2. má Miško, tak to bol Mikuláš na tretiu :-) Potom sa narodili dvojičky a času nebolo na nič, ani na medovníčky :-( Posledné roky ich začal vypekať muž, ale ty si mi pripomenula srdiečka, mala by som urobiť :-)
    Rozprávkový les je fakt rozprávkový, milujem také prechádzky popod snehom zavalenými stromami!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zasnežený les ako z pravej ruskej rozprávky. Už len Mrázik tam chýba :-). Hneď by som sa tam aj ja išla poprechádzať. Medovníčky si pekne vyzdobila, šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása tolik sněhu...Jako v pohádce...Hezký adventní čas..Ilča

    OdpovedaťOdstrániť