štvrtok 14. júna 2018


                   Keďže ste ma predvčerom Vašimi milými komentármi, za ktoré ďakujem pekne, "nakopli" a povzbudili, tak včera po daždi vyšlo na chvíľu slniečko, schmatla som foťák a niečo pofotila. Fotky sú z chalupy, kde trávime všetok voľný čas a máme tam úžasný kľud. Vo vnútri to prerábame (voda tam nebola , nové el. káble sa dávajú...), takže tam je všetko hore nohami, ale nevadí...:):)























































Prajem krásne dni.

Ahoj:)

Dana:)

6 komentárov:

  1. Danko, nádhera!!! Máte opravdu krásnou zahradu :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danko, překrásnou zelenou oázu tam máte.....a bude i krásný vnitřek-jen to chce čas.Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Verím, že je to super relax, to aj cez foto cítim!
    Tak nech vám oprava chalupy zdarne pokračuje a niekedy sa teším aj na foto z nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem velkou obdivovatelkou takových zahrad, no kochám se, je to krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná záhrada utopená v zeleni. Tam sa musí úžasne relaxovať. A tá úroda ríbezlí. Čo budeš z nich robiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Monika. Až teraz som sa dostala k blogu, neboli sme doma, tak sory že až teraz píšem. Monika, niečo zjeme, do koláčov, zamrazím dosť balíčkov na zimu,robievam aj džem, ale som si povedala, že tento rok nebudem, lebo zostalo z minulého roka dosť. Minulý rok som robila aj taký likér z čiernych-Cassic. Výborný bol. Pozdravujem. D. :)

      Odstrániť