utorok 12. marca 2019



             Týmto jablkovým koláčom s kokosovým snehom som bola milo prekvapená. Naozaj výborný.
Recept je tu .
Ja som robila z polovičnej dávky. Namiesto 5 vajec som dala 2 veľké domáce vajíčka, ostatné suroviny na polovicu. Miesto hrozienok som dala moju nasekanú sušenú aprimiru (kríženec marhule s mirabelkou), miesto margarínu maslo a miesto banánového pudingu puding vanilkový. Piekla som  v okrúhlej koláčovej forme.






A keďže tento príspevok je sladký:), tak ešte dám tieto pusinky.
Robila som ich už podľa rôznych receptov, vždy boli vydarené. Ale keďže rada skúšam nové, tak teraz prišiel na rad recept od coolinárov .Ale poviem Vám, že tak fantasticky vyšľahať bielkovú penu sa mi asi ešte nikdy nepodarilo. :)
Nerozpustil sa mi však úplne všetok cukor, nabudúce budem šľahať trošku dlhšie. Ale nevadí to vôbec.








Jarný pozdrav z našej záhradky nakoniec :)






Prajem krásne dni.

Dana


9 komentárov:

  1. Hmmmm, Danko, koláč bych si dala hned. S ovocem ho miluju :) A pusinky, ty už jsme neměla snad několik roků... Jdu kouknout na odkazy na recepty, díky :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Peťka. Môžeš vyskúšať, ak budeš mať chuť a čas. Maj sa krásne. D. :)

      Odstrániť
  2. Ahoj Dani, koláč určite vyskúšam, jablkové máme radi. O tej aprimire som ešte nepočula, A bledule sú krásne, mne kvitnú snežienky, pečeňovníky, čemerice, tavolíny, ale bleduľu nemám veru žiadnu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aprimira zarodila minulý rok riadne teda. Ale veď všetkého bolo veľmi veľa. A bola taká suchšia, tak som ju posušila. :)Je to taká "žltá slivka".Ale nemá to nejakú zvlášť výraznú chuť veru. Zdravím a ďakujem za komentár. D. :)

      Odstrániť
  3. V poslednej dobe mám jablkové koláčiky veľmi rada, takže najbližšie upečiem tento tvoj ... a ešte ďakujem za odkaz na skvostné pusinky ... Tie často nerobím, ale dobrý recept sa vždy zíde ... Danka, maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jablká už pomaly končia v pivnici, takže treba zachrániť čo sa dá. Aj dobrým jablkový koláčom.:) Zdravím, Lauri. D. :)

      Odstrániť
  4. Koláč i pusinky vypadaji luxusně. MŇAM. Ila

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    koláčik vyzerá výborne, mám rada práve tie s kokosom :-)
    A pusinky občas robím aj ja, nabudúce ich vyskúšam podľa Tvojho linku.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť