pondelok 6. júna 2016

Včera sme sa vrátili zo Švédska. Boli sme tam 5 dní. Veľmi som bola  zvedavá na túto krajinu, na prírodu, proste ako to tam vyzerá.
Nesklamala som sa. Všetko zelené, červené domčeky, okrasné záhradky jedna báseň, krásne hrady,more... Mali sme požičané auto, tak sme sa tam trošku rozhliadli. Počasie ma prekvapilo, bolo tam teplejšie ako u nás. :) A tma tam bola, ja neviem, asi 4 hodiny? Vidno bolo v pohode do jedenástej. Fotiek mám stovky, tak niečo vyberiem. :)




...typické červené domčeky...






...najstarší známy kráľovský hrad Švédska na ostrove Visingso...


...stará farma z r. 1750 tiež na ostrove ...

...hrad Visingso...sme prebrázdili ostrov na požičaných bicykloch:)...


...Västervik...naše auto biele:)...

...staré rybárske domčeky...






...som si posedela aj na tuleňovi:)...

...dom v ktorom žila a tvorila slávna Astrid Lindgrenová, autorka Pipi a Emila...




Zajtra budem pokračovať, aby toho nebolo naraz veľa.

Prajem krásne dni. :)

Ahoj

Dana :)

5 komentárov:

  1. Dani, to bol krásny výlet ... nádherná krajina, vydarené fotky ... Teším sa už na zajtra ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera!!!!!!!!uż se těším na další fotky :-) Pa Ila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skandinávie je krásná ... těším se na další fotky.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musela to být nádherná dovolená, krásné a lákavé fotky. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, tak si si splnila sen aj za mňa :-) Nádhera!!!!
    Teším sa už na zajtra!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť